Håkan & Thailand <3

Konserten var helt otroligt underbar. Det går inte att beskriva. Håkan och bandet är bäst! Jag vet inte hur mycket jag skrek, skrattade, sjöng och grät. Men fantastiskt var det. Här har ni bildbevis (de blev inte så bra, förvänta er inte något.. )







Nu ska jag packa färdigt, sova och åka till Thailand. Kan hända att jag uppdaterar där! Men nu får ni sköta om er ordentligt och ha ett härligt sportlov så ses vi när jag kommer hem. Puss, puss, puss. Sanna.

Särskilt hejdå och kramar skickar jag till mina närmaste vänner, de vet vilka de är ;) + att jag skonade Nelly från total förnedring.. var glad!


Kommentarer
Postat av: amanda!

kommer sakna dig som faaan! sola & bada och lev loppan medan jag swischar ner för backarna med ett par pjäxor på fötterna!

Ha alltid säkerhetsbältet på dig i planet ;) PUSSSSSSSSSSSSSS ring mig sen när du är hemma i suecia! besos y abrazoz (pussar & kramar ;)

älskar deeej.<3

2009-02-21 @ 00:18:05
Postat av: nelly

hahaha du är snäll du sanna. aah, det var så jävlabajsbra!! :) ha det asbra i thailand. puss! <3

2009-02-21 @ 09:26:00
URL: http://nellylinn.blogg.se/
Postat av: amanda

hihi jag har sett intervjun, fett kul ju! :D

2009-02-21 @ 11:32:30
Postat av: matilda

oooooooh THAILAND!!!!!!!!!!!! :D

2009-02-21 @ 11:52:51
URL: http://matildafleur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0