Do you know were your ♥ is?

Nu har jag bestämt mig för att iallafall den här veckan, försöka uppdatera minst en gång om dagen. Vi får väl se hur det går.. !

Vad kan jag berätta om min långhelg ? En hel del faktiskt! Jag har gjort en himla massa roligheter förstår ni.

Det började med att jag och 10 vänner drog till Sagas land och firade hennes 16års dag, vi hade supermysigt!
På fredagan sen tog jag mitt moppekort, tjoohoooooo!!! Men jag får inte köra förens om 5 dagar typ.. 
Efter det var det dags att fira Rebeccas 16års dag. Vi tryckte på henne en ögon (ansikts..) bindel och musik i öronen, inomhus picknick, En natt på muséet 2 och Step up! Jättekul hade jag där med!
Igår var det väl inte lika kul, jag var på WESC's utförsäljning och köpte mig lite grejer. Nu däremot så ska jag försöka plugga lite och imorgon är det intagningsprov på S:t Eriks.

Bilder från i onsdags och lördags kommer senare IDAG (hoppas jag)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0